Translate

niedziela, 28 grudnia 2014

Festiwal cytrusów



Przełom roku to najlepszy moment na delektowanie się owocami cytrusowymi. Właśnie teraz są one dojrzałe, świeże i mało zmęczone transportem znad nieodległego Morza Śródziemnego. A do nalewek wyjątkowo się nadają ze względu na aromat, smak i barwę. Do tego obecnie nie mają najmniejszej konkurencji ze strony dojrzewających owoców krajowych, można więc poświęcić im więcej uwagi.
Dlatego postanowiłem zainicjować na blogu 7 - tygodniowy Festiwal Cytrusów. Będzie to seria 7 przepisów na nalewki uzyskiwane z owoców cytrusowych. Co tydzień jeden. Startuję 5 I. Zapraszam!

6 komentarzy:

  1. Czekam :) Będzie pomelo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) Bardziej "klasyczne" cytrusy

      Usuń
    2. Szkoda, te pomelo na zdjęciu mnie zmyliło... Odbiegając od tematu, próbował Pan już nową Perłe • Porter Bałtycki?

      Usuń
    3. Z pomelo mam ten problem, że jest ono dla mnie mało charakterystyczne, jakby pozbawione cech szczególnych (poza rozmiarami). Co do perłowego portera, to jeszcze go nie piłem.

      Usuń
  2. Mandarynka! Poproszę mandarynkę :)

    OdpowiedzUsuń